3 Şubat 2013 Pazar

Artık yazmalıyım...


Şubat !
Senden daha güzel günler bekliyorum Ocak kadar hüzünlü,kasvetli olma hem benim için hem de herkes için.

Uzun zaman oldu biliyorum yazmayalı,çok istedim ama yazamadım ,yazmak istemedim her sabah kalktığımda bugün yazmalıyım dedim ama bir türlü beceremedim...
Çok güzel girdim aslında yeni yıla en değerli insan annem ve en çok sevdiğim komşumuzda az ve öz kişiyle oynayarak girdik üstelik :) Güzel kartlar aldım, uzaklardan birbirimizi bloglar aracılığı ile tanıdığım bir çok blogcanlardan güzel dilekler...ve de çok mutlu oldum :)
Ama ne olduysa ocak ayının kasvetimi çöktü içime yoksa karadenizin yanarlı dönerli havası mı beni böyle yaptı bilemiyorum :) ya da içimdeki gel-gitler belki de ...
Birde yaşanılan kayıplar Ocak ayında Birand ! gibi çok üzdü beni her gün yeni birileri...
Bir şekilde uzak kaldım buradan ama çok da özledim...

Şuan biz anne-kız ikilisi olarak Şubat tatili sebebiyle Şehr-i İstanbul dayız...
Malum bizim beş buçuk yaşında ki ufaklığımıza yoldaş olmaya geldik :) 
Ne çok şey birikti paylaşacak...
Artık kendime gelip yazmaya devam edicem :)
Herkese güzel haftalar...
Sevgiler...






2 yorum:

lalecelepoglu dedi ki...

Şubat ve sonraki aylar çok güzel olsun Burcucum...

Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Lalecelepoğlu; inşallah ablacım teşekkürler sevgiler :)