3 Kasım 2012 Cumartesi

Tam İki seneyi doldurdu !


Bugün Baba'msız tam iki seneyi doldurduk :(



Yazıcak çok şey yok aslında,zaman geçtikçe hüznü,yokluğu daha çok koyuyor insana...Hayatın devam ettiği,siz isteseniz de istemeseniz de güneşin doğup battığı bir hayat bu ! Çok şeyler yaşayıp çok şeyler görüyoruz...O'nsuz neler olmadı ki ! Kız kardeşim,kuzenim evlendi.Abimler İstanbul'a taşındılar.Annanem göç etti bizi bırakıp dedeme,damatlarına kavuştu...

Ne hüzünler ,ne acılar ve tabi ki mutluluklar da oldu ,aşk da sevgi de !

Ben  O'nunla tam dokuz ay bu hastalığı birebir yaşadım,ilk duyan,karar vermek zorunda olan hep ben oldum,hissettim,ağladım,uykusuz geceler yaşadım :( Ne zaman Kasım gelse bana başka türlü bir hüzün çöker yüreğime istemesem de !

Artık her aynaya baktığım da ,saçlarımı tararken , dişleri mi fırçalarken , makyaj yaparken o hep benimle :) kalbimde olmasının yanında sağ bileğimde her yerde benimle !
 Çok severek yaptırdım ,isteyerek, acımadı ve de çok da güzel oldu.

Bugün O'nun için dua yaptık evimizde.Allah Kabul etsin.

Uzun lafın kısası kimseyi sıkmayayım sadece bugünün anısına not düşmek amacım...

Seni Çok Seviyorum Baba'm !

Mekanın Cennet Yolun Işık Olsun !
Nurlar içinde Yat...
(Amin)

Sevgiler Herkese güzel hafta sonları...

8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Allah rahmet eylesin, huzurla uyusun. Gidenlerin yeri dolmuyor Burcucum ama hayat devam ediyor, böyle işte yapacak birşey yok.
Tüm gidenlere selam olsun, öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

Leylak Dalı ; amin ablacım.çok teşekkürler evet yaşamayı ögrenıyoruz onlarsız.sevgiler ben de öpüyorum sizi :)

laleninbahcesi dedi ki...

Canım Burcu, baban huzur içinde uyusun.
O yattıkça sevdikleri de sağlıkla mutlulukla yaşasın.

Çok çok öpüyorum kucaklıyorum seni

Meyra dedi ki...

melekleriyle huzurla uyusun canım babacığın...Malesefki giden kim olursa olsun hüznünü bırakıyor arkasında ama güzel anlarıyla hatırlanıyor.Hayat işte,bu anılarlada devam ediyor...

Defne Soysal dedi ki...

Sen istesen de istemesen de güneş doğup batıyor. Hayatın sırrı bu birkaç kelimenin içinde. Bir gün birileri de bizim için aynı duyguları hissedecek güneş doğup battıkça.babacığına rahmetler diliyorum.Size sabırlar.Nurlar içinde uyusun.

MAVİANNE dedi ki...

Allah rahmet eylesin
nur içinde yatsın abbacığın
dualarınla o seni hisseder eminim
sizlere sabırlar diliyorum canım

Unknown dedi ki...

Lalenin Bahçesi ; amin ablam çok teşekkürler ben de kucakladım sizi :)

Meyra ; şeker mesajlarını özlemişim tatlım amin canım evet o anılar olmasa belki dayanmak daha zor olurdu inan ki ...

Defne Soysal ; çok teşekkürler canım amin sevgiler...

Mavianne 'm ; amin ablam sevgiler...

kekvekahve dedi ki...

huzurla uyusun babacığın.