16 Haziran 2011 Perşembe

''Maya,Ayşe,Mari,Nadia!

Ben de sonun da ''Serenad'ı'' okudum.Ve gerçekten çok beğendim,hüzünlendim ,içlendim neler yaşanmış dedim okurken...Kitabın en yürekli kadınlarından biri olan Nadia' nın hikayesi aşk'ı beni aldı bitirdi :( aynı ismi taşıyan karakter olarak başka bir kitap daha okumuştum yıllar önce o zaman da bu ismi taşıyan kişi acılar çekmişti çok kötü şartlarda...bu kitapta da okurken bu ismi taşıyanların kaderi böyle mi diye düşünmeden edemedim açıkcası...altını çizerek okudum kitabı satır satır irdeleyerek elimden bırakmak dahi istemedim ama sonunda bitirdim ve sizlere de yazmak istedim.birkaç beğendiğim yerleri de paylaşmak tabiki...

* Ülkeleri dişi ve erkek olarak ayırırdım ben.Mesela İskandinav ülkeleri,Fransa,İtalya kadındı; Almanya, İspanya,Amerika ise erkek...

* İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer.Sana hep ihanet eder ama sen yine de sevmeye devam edersin.

* Her yolculuk bir kader birliğidir.

* Başkalarının ekmeğinin ne kadar tuzlu,başkalarının merdivenlerinden çıkmanın ne kadar zor oldugunu göreceksin.

*'' Her iktidar öldürür! Kimi daha az,kimi daha çok.'' Hiçbir iktidar masum değildir.

Daha bunun gibi sizi etkileyecek içine alacak  cümleler var içerisinde ve ölümü göze alabilen birbirini deli gibi seven ama din,dil, ırk ayrımına karşı sonuna kadar savaşan bir Aşk hikayesi var sizleri bekleyen okumayanlara tavsiye olunur diyorum.

Güzel bir kitap tavsiyesinin ardından günlerim o kadar yoğun koşturma içinde geçiyor ki ne yazabildim ne sizleri okuyabildim :( ama herkesi merak ediyorum hem de çok ...
Güzel koşturmalar içinde güzel şeyler de yaşıyorum stres yaratan mevzularda ama herşeyin üstesinden gelmeye alışık bünyeme şükretmeye çalışıyorum biraz daha güçlü olması için :)





Yarın sabah yine yolculuğa çıkıyorum İstanbul'uma doğru bu sene leyleği havada da görmedim ama :) yine de görmeden bu kadarı çok güzel...Kuzenimin düğünü için geliyorum önce Denizliye gidiceğiz kına için sonra 1 temmuz da Körfez de kır düğünü sonra İstanbul da nikah :) buradaki telaş gibi geldiğimde Körfezde de teyzemin evinde  devam edecek :) ama güzel telaşlar bunlar ...
Sonrasında belki yine güzel buluşmalara yaparım blog arkadaşlarımla :) ya da güzel dostları ziyarete giderim uzaklara planlar çok ama uygulayabilmek inşallah bu sefer zor olmaz :)
Yazacağım konular paylaşacağım fotoğraflar birikti ama fırsat ah fırsat umarım en kısa zamanda bana da uğrar.
Ayrıca henüz memleketimize yaz gelmiş olmasa da benim kalbimde kıpırtılar mevcut :) umarım hiç uçmadan kıpırtılarım benimle olur :))
Hafta sonunuz güzel geçsin ...
Sevgiler dostlarım...

10 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Burcuuu biz 30 Haziranda Orduya gidiyoruz... 10 gün kalacağım. Belki de ters yönlerde olacağız:(
Sana kolaylıklar, keyifli gezmeler ve kuzenine mutluluklar diliyorum.

A-H dedi ki...

iyi geldi bu kitap postu tamda ben acaba nasildir bu kitap derken :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Benden selam söyle İstanbul'uma:)

Hande dedi ki...

Bu kitabı kesin okumalıyım, tabi ilk önce hemen kitabı almalıyım. Böyle güzel yorumlarda sonra daha fazla bekleytemeyeceğim :))

Bugday Tanesi dedi ki...

Burcu bu Serenad'ı ben de okumak istiyorum ama elimde bitmeyen kitaplar var. Ben de karar aldım,onlar bitmeden yeni kitap alınmayacak diye :)
Bu arada ikibuçuk saat mesafemiz kalacak sadece. Marmaris'e de sapıversen keşke :)

Meyra dedi ki...

"çoğrafya kaderdir.!" bu alıntıda benden olsun hatta Max amcamdan,harika bir kitap hala kulağımda o beste sanki biliyormuşum gibi:)) Burcucum bende yarından itibaren İstanbuldayım salıya kadar ve amaç aynı düğün:) öpüldün şeker

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu kitap bambaşka bir duygu bırakıyor insanda, ben de çok beğenmiştim :)

Defne Soysal dedi ki...

Kitabın büyüsü sana da bulaşmış. Çok mutlu geliyor yazıların. Kitap hakkında yazdıklarının benzerini ben de yazmıştım. Hayatın koşuşturmaları mutlulukları bitmesin

Unknown dedi ki...

Laleninbahcesi ; ablam bu olmadı ya ne çok isterdim orda görüşmeyi ne diyelim kısmet :)

A-H ; tam zamanı okumanın yani :)

Özlem ; söyledim bile :)

Hande ; canım hemen al bence keşke görüşsek ne iyi olur :)

Buğday Tanesi ; ah ne iyi olurdu olmadı senin için özel gelirim bakarsın :))

Meyra ; şeker ne güzel aynı yerde olmamız alıntı için sağol orayı unutmuşum :) iyi eğlenceler tatlım :)

Selin Ergeçer ; evet canım senin yorumunu da okumuştum :))

Defne SoysaL ; bunu yansıtmak ne güzel ama en güzeli senin hissetmen :) teşekkürler canım...

Ebru dedi ki...

Güle güle git ve gel.