24 Şubat 2011 Perşembe

Neler yaptık-1

Geç olsa da yazayım tatilimizi :) cuma sabahı vardığımız eses nam-ı diğer eskişehir (ki bu yazıyı gören değerli kişi kızacak bana onu aramadığım için ama anlattıklarımdan sonra anlar beni diyorum ) çok soğuktu yollarda kar vardı eee birde ayaz ama yolculuğumuz güzel geçti yorulmadım en azından 12 saat sürmesine rağmen :)
Biz eses'e kızkardeşin yeni ailesine gittik :) yani damadımızın ailesini ziyarete...Onlara ilk gidişimiz ama Eskişehire ilk değil zaten Ezo'm orda okudu biliyoruz yani güzelliklerle dolu olduğunu...
İndiğimiz günden Şehr-i İstanbula gidene kadar hergün gezdik dolaştık evlenicek ya bakındık durduk yani şuan hangi mağaza da ne var ne yok kaç tl dir biliyorum vallahi :)) yorucu ama zevkliydi benim için ön hazırlık oldu :)) gerçi bunu yaklaşık beş sene evvel abimde de yaşamıştım :))

Cuma günü şöyle bir Espark yaptık yani şu meşhur AVM lerden olur kendisi... Esse,Bernardo,Englısh Home yani çeyiz mağazaları, ertesi gün gelinlik bakmaya çıktık aniş-2nolu anne ve kızkardeş alışveriş yaptık :)) Gelinliğini istediği gibi bir yerde bulduk fiyatıda çok uygundu ama yine de aklında kalmasın diye istanbulda da bakayım dedi bak bakalım dedik bizde :)) soğuktu ayaz vardı gelinlikçi,çamaşırcı derken karnımız acıktı ve meshur Çibörek yemeğe gittik :)) pek etle aram olmamasına rağmen yedim vallahi :)) güzeldi...

Sonrası annane ziyareti çaylarımız annaneden oldu çiböreklerden sonra iyi geldi :)) Ertesi gün gündüz yine AVM bu sefer Mudo ya gittik orda yemek masası ve ekipmanlarını beğendiği için şöyle bakındık ama almıyoruz :)) hep bakıyoruz ne zormuş bu evlilik hazırlıkları birde düğünü kendileri yapıcakları için :))
 Pazar günü de Teyzeye davetliydik tüm aile orda toplandı annane,dayı nın ailesi biz yeğenler kuzenler kalabalıktık epey ama güzel bir akşam yemeği oldu ve son akşamımızda zevkli geçti :))
İşte iç ege şehirlerinden olan Eskişehir maceramız da böyle geçti devamı olan benim için en güzellerinden Şehr-i İstanbul bir sonraki postta olsun :))

Paylaşacaklarım çok yazacaklarım da ama vakit olmuyor çoğunlukla,gelen giden çok oluyor sağolsunlar ,dışarıda banka işlerimiz oluyor şimdi birde annanem de bizde ilgilenmek gerekiyor hem anne hem annaneyle olmak tüm gün zor oluyor vallahi :))

Sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

çiğ böreği merak ettim:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de bayramda gitmistim cok begendim. Borekleri de superdi ama en cok gondolla dolasmayi sevdim;)

Unknown dedi ki...

Zeynep ; hamuru çok ince içinde de kıyma var sanırım kızgın yağa atıyorlar pufıdık pufıdık geliyor lezzetliler ne yalan soyleyeyım :))

Kiraz Çekirdeği ; biz dolaşamadık malum karlıydı oralar ve soguktu hem de cok kapalıydı gezıntıler :))

Limon çiçekleri dedi ki...

Hoşgeldiin.!Eskişehir'e bizde yılda bir defada olsa gideriz.güzel yerdir.Çiğbörekçide geçen sefer bende ilk defa yedim ama ben hariç aile efradı beğenmemmeişti.ben beğendim valla ve löpür löpür götürdüm börekleri,sefam olsun!bu arada sanada sefan olsun arkadaşım!

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

canim adasim ne iyi etmissiniz...ben de eskisehirliyim yani 3 senedir...esim'in ailesi oradalar cok sviyorum ben de oralari...
eee artik bir adim daha yaklastik bir birimize desene...
Alisveris zordur allah yardimciniz olsun,mutluluklar diliyorum simdiden...Cig borek superdir pek sevmem ben ama acken iyi gitmisti...bir daha giderseniz,hamamyolunda tatli dil koftecisi var mutlaka ama mutlaka yemelisiniz...benim yerimede tabi :)sevgiler cnm opuyorum...

zuzuların annesi dedi ki...

Hıımmm Eskişehirde/yerinde çi börek yemiş olmak ne güzel:)
Geçen yaz bende yemiştim,
harikaydı,afiyet olsun ve kolay gelsin size:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Televizyonda izlemiştim çiğ börek değil çibörek onun adı diye vurgulanıyordu sürekli.Adamın çabası ilgi çekiciydi :)Ve ben de çok merak ediyorum tadını. Adını öğrendik nasılsa.
Bu arada düğün kargaşası yorar insanı. Ama mutlu sonla biter. Size de öyle bir son diliyorum.

Unknown dedi ki...

Limon Çiçekleri ; hoş bulduk :)) canım vallahi gezip gezip açıkınca bize de güzel gitti :))

Ç!lekl! K!z ; hadi ya dedim içimden eses konusuna daha da sevindim :)) ortak noktaya tamam bir daha gidersem giderim belki birlikte gideriz ne dersin sevgiler :)

Zuzuların Annesi ; teşekkürler canım benim :)

Buğday Tanesi ; evet bu sefer ben de çok dikkat ettim yazılışına.teşekkürler umarım hep mutlu olurlar sevgiler...

sünter dedi ki...

Allah kolaylik versin sizlere.Tamamina erdirsin. Insan dügün öncesi carsi pazar geze geze bir hal oluyor ve tüm piyasayi ezberine aliyor:) Gelinlik zevkine göre olduysa geri kalanlar pek önemli degil. Her zaman degistirme imkanin oluyor ama gelinlik bir kez giyiliyor. Gönlüne göre olmazsa icinde ukte kalir.Kisacasi en önmeli olani halletmissiniz ya gerisi olur bir sekilde:))

Adsız dedi ki...

:) bende merak ettimmm :)

MAVİANNE dedi ki...

esesin çiğ böreğinin üstüne çiğ börek yemedim
süperdi gerçekten de

Adsız dedi ki...

çiğ börek değil aslında çii börek.benimde 4 yılım orda okumakla geçti harika bi şehir..gezip görülmesi gereken şehirlerden biri :)

Unknown dedi ki...

Sünter ; sağol annem :)) evet evet en önemlisi istediği gibi olacak insallah siparişini verdik :))

habinos ; çiböreğimi ? :))

Mavianne ; evet güzel :))

Siyah Süt ; hoşgeldin :))evet haklısın gerçekten yaşanılacak bir şehir :)

laleninbahcesi dedi ki...

her şey çok ama çok güzel ama çibörek olayımuhteşem:)

Unknown dedi ki...

Laleninbahçesi ; ablacığım aynen öyle teşekkürler :))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

gecenin bu saatinde, bu çiğ börek ziyafet resimlerini görmek pek iyi olmadı :)))

Adsız dedi ki...

ne güzel ne güzelll:) Allah tamamına erdirsin.Ablanla enişten bir ömür boyu mutlu olsunlar.tebrik ederimmm:) fotoğraflar da muhteşemm:) bize eskişehir'i gösterdiğin için teşekkürler.hep merak ederdim.sevgilerimlee:)

Unknown dedi ki...

Zeynep Özmen Ünlü ; canım ya :)

Kamikaze ; kızkardeşim :)çok teşekkürler canım :) çok fotografı yok ama çok güzel bir yer fırsatın oldugunda git bence sevgiler :))