17 Ocak 2011 Pazartesi

Kasvet


Sanki çalışıyorum da pazartesi sendromu yaşıyorum gibi ...içimde bir sıkıntı bir mutsuzluk ,değişmez bir kasvet dolu.Yağmur da mevcut bu şehirde hava böyle olunca o kadar zor kalkıyorum ki aslında yedi buçukta uyanıyorum ama bir türlü kendimi kaldıramıyorum yataktan vucudum çakılı kalıyor yatağa ,her tarafım ağrıyor zaten aylardır sol bacağımda bir ağrı mevcut hala doktora gitmiş değilim sanki doktor ,hastanelere gidip gelmekten bir fobi olmaya başladı içten içe,ama bu hafta içinde halletmem gerekiyor bu işi.bide dişçiye gitmem gerekiyor iki hafta önceden çekilmiş filme göre tedavi başlayacak ama ben üşengeç kalkıp gidemiyorum gerçi yeğenimi bırakıp evden çıkamadığım için de gidemedim.bu hafta doktor işlerini bitirmek gerek...

Bir de bizim evde kısmetse eylül de gerçekleşecek güzel bir iş için hazırlıklar başladı yavaş yavaş kız kardeşim Ezo'mun evlilik hazırlıkları :)) şimdilik benim için değil ama onun koşturmaları başladı nasıl olsun salon takımı ,yatak odası beyaz mı olsun lake kaplamalı mı olsun mobilyaları, bazalı mı olsun yatağı modern mi klasik mi sürekli değişiyor fikirleri var mı bizimle fikirlerini paylaşmak isteyen acaba beyaz kulanışlı mıdır ?

İşte böyle hazırlıklar yavaştan başladı...iki hafta sonra yani ay sonunda yeğenim bademciklerinden ,kız kardeşim ses tellerindeki nodülden ameliyat olucak aynı gün umarım onlar acısından da bizim için de herşey çabucak ve güzelce geçer gider...

Sonrasında Şubat başı gibi bizi güzel bir seyahat bekliyor 2-3 günlüğüne uzaklara gidicez ama çok uzak değil tabiki annem-ben ve kız kardeş :) sevdiğimiz ve anılarımızın olduğu güzel bir şehre :)  bu başka bir postta anlatılır sonradan...
Hava keşke fotoğraftaki gibi pırıl prıl olsa sevmiyorum ben bu kasvetli acsam mı acmasam mı havaları...
Herkese güzel haftalar diliyorum kasvetsiz ve huzurlu...

19 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Son haftalarda o kadar çok gittim ki diş doktoruna, gösterdiğim performansa ben bile hayret ettim :) İnsan başlayınca nasıl bittiğini anlamıyor. Üşenme ve ihmal etme derim çünkü daha sonra çok iş çıkıyor ve benim gibi uzun süreler gitmek zorunda kalıyorsun.

Selin Ergeçer dedi ki...

Canim sana da guzel bir hafta olsun :))

Selfet dedi ki...

Sağlık konusunda herkese geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum Burcucum,İnş.ameliyatlar sağlıklı geçer ve iyileşmeler kısa sürer.

**Havalar da insanlar gibi,bazen iyi bazen kötü.Anlayamıyor insan.

Nehir İda dedi ki...

Sevgili Burcu 7 göbek sülalem mobilyacı. Eğer lake alacaksanız çok iyi bildiğiniz güvendiğiniz bir ustadan alın derim lake yelpazesi en geniş alan size 5-6 kat boyanmış bir ürünü gösterip teslimde ucuzunu verebilirler dikkat.
Kolaylığından ziyade tekniğine ilşkin fikrim. Bir tam takımı 5-6 milyara boyayan usta da var 1 milyara boyayan da. Eğer iyi olmazsa evinizde renk bile dğiştirir.Şimdilik bu kadar:)

Burcu dedi ki...

Aydan Atlayan Kedi ; haklısın canım yarın gidicem galiba sevgiler.

Selin ; canım sağol :))

Selfet ; çok teşekkürler.havalar konusunda haklısın vallahi :)

Nehir İda ; teşekkürler canım bilgilerin için :) ileticem kız kardeşe sevgiler...

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Fotoğraf çok güzel, dakikalarca baktım.
Ve her şey için çok geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Burcucum; havanın kasveti nedir ki? Hiç düşündün mü? Bir önyargıdan başka bir şey değildir. Biz insanoğlu izin veririz, o da bizi sıkar, budur. Kasvetli hava sıkar..önyargısından kurtulmak için onun tadını çıkarmayı bileceksin. Evdeysen, güzel bir kahvaltı, sonra pencere kenarında çayını yudumlarken o havayı seyreylemek, varsa kitap, yoksa TV'de sevilen bir program, o da yoksa radyo, internet, daha sayayım mı? Kendini oyalamayı bilen bir insan için kapalı hava 'hava civadır'Ben senin kendini oyalayabilecek bir genç hanım olduğuna eminim. Bak güzel telaşlarınız var, tadını çıkarın. Hayat güzeldir, tadına var..Sevgiler canım..

Meyra dedi ki...

yeğenin ve kardeşin için bol şifa diliyorum..keyfini hiç bişey için bozma hava nasıl olursa olsun senin havan hep iyi olsun sloganımız :))
bu arada kardeşine ufak bir tavsiyede bulunucam beyaz tozu göstermiyor süper bir seçim, ama lake her yerden alınmaz eve girince iyi değilse sararabilir her bulduğu hele ucuzsa lakeyi sakın almasın derim;) dinamik inadına mutlu bir hafta diliyorum şekerim;)

C!lekl! k!z ♪ dedi ki...

Cnm bence mobilyalar konusunda kesinlikle açık renk diyorum.öyle pişmanım ki koyü renk aldığıma her an tozlu ve evi karanlık göstermeside cabası yatak odasında ve salonda açık renk çok asıl dürüyor ve rahat temizleniyor. Karar sizin tabi...yolculuk varmış Şubat'ta yoksa buraya mı?ben de Şubat'ta yolculuktayim :)belki karşılaşırız...sanada mutlu haftalar adasim:)

Hande dedi ki...

Ameliyatlar en iyi şekilde geçer inşallah. Dokrora gitmeyi ihmal etme canım. Benimde bacağımda ağrı başladı geçmezse bende gidicem.

Chilek dedi ki...

fotoğrafı çok sevdim kasvetli ama bir o kadar da güzel:)

Burcu dedi ki...

Yaşamın Kıyısında ; çok teşekkürler

Lezzetli Somunlar ; tamam dikkat edicem bundan sonra ve biranlıktı oyalanacak şeyler buluyorum aslında sevgiler ablam :)

Meyra; canım şekerim sağol kardeş ve yeğen için .tamam tadımı kimsenin bozmasına izin vermicem :)sevgiler.

Ç!lekl! K!z ; canım önerini söylerim kardeşime :) keşke karşılaşsak istiyorum seni görmeyi sevgiler adaşım :)
Hande; canım sağol gidicem ihmal etmicem :) sen de etme ama...

MAVİANNE dedi ki...

canım çok geçmiş olsun
diş işini ihmal etmemek lazım
yeni iş hazırlıklarını meerak ettim
kolay gelsin
müjdeli postlar var desene ileride
güzel bir hafta diliyorum sana
sevgiler

Burcu dedi ki...

Chilek ; teşekkürler :)

mutfakcini dedi ki...

ben yazını okurken tüm kasvetimi attım :) ne güzel haberler var bak.Evlilik var,seyahat var daha ne olsun ;) at kasvet verenleri çevrenden at kurtul sana da bulaştırmasınlar ;)

Burcu dedi ki...

Mutfakcini ; attım gitti bir anlıkdı belki de teşekkürler :)

Maviannem ; teşekkürler canım mavişim :)evet güzelşeyler var :) sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

Burcu'm: önce Ezo için allah tamamına erdirsin diyeyim.. ardından geçmiş olsun ameliyatlar için.. inşallah göz açıp kapayıncaya dek sağlıklarına kuvuşurlar.. sevgiler.

Burcu dedi ki...

Deli Anne ; amin diyorum Ezo'm için :) sağol canım sevgiler...

özlem dedi ki...

Fotoğrafa bayıldım Burcu'cum, sana çok geçmiş olsun bu arada, sevgiyle kal...