29 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni umutlar...

Herkes yeni yıl için dileklerini paylaşmaya başladı ben de birşeyler yazayım dedim.öncelikle dün eve geldiğim de masanın üzerinde yeni yıl kartlarını gördüğümde etrafımda mutluluk perilerinin sayısı artmaya başladı desem inanır mısınız :) kardeşim abla şu ufacık kartların -ki değeri büyük- yaptığına bak seni ne kadar mutlu etti :)) evettttt...
Birde ben Sevgili Seda 'nın çekilişine katıldım ve dün ufak bir hediye aldık kardeşle :) bugün onu gönderdim ...son gönderilecek kartlarda tamamlandı :) artık ulaşınca haberlerini alabilirim...bir iki değerli kişiye de süprizlerim oldu umarım beğenirler :))
Gelelim eski yıl yeni yıl durumuna...biliyorsunuz ki bu yıl pek iç acıcı değildi bizim için :( blogumu okuyanlar bilirler hiç iyi gelmedi bu yıl bize ailecek.on senedir çalıştığım anadolu şehrini bırakıp ailemin yanına dönmüştüm ki şubat ayında kasım ayına kadar babamın hastalığıyla birlikte yaklaşık sekizbuçuk ay istanbulda yaşadık...sonucu da pek iyi olmadı acıkcası....
Ama bu seneden umutlu olmak istiyorum yeni bir hayatımız olucak çünkü bu babamsız ilk yılbaşımız olucak ama son olamayacak...
Peki hiç mi mutlu olmadım bu sene zaman zaman oldum tabiki öncelikle canım arkadaşım Çiğdem anne oldu ,kardeşim Ezel ilk adımını attı nişanlandı,kuzenim de öyle ...Blogumu açtım sonunda bir sürü ablam,arkadaşım bir de annem oldu burda sizlerin arasında :))
eee gelelim dileklerime :)
Yeni yıl umutla gelsin istiyorum,yeni başlangıçlarla gelsin (iş gibi) istiyorum,sağlıklı,huzurlu,dop dolu olsun istiyorum en güzelinden :) gezmeli-yemeli-içmeli geçsin istiyorum :)
Silahların susmasını,barışların sürmesini ,açlıkların bitmesini,çocukların yüzlerinin gülmesini istiyorum.
Yeni yılda yeni hükümetimiz olsun istiyorum :) meclisde daha fazla kadınlarımızı görmek istiyorum...
Temiz bir doğamız olsun ,susuz kalmayalım,hayvanlarımız zarar görmesin istiyorum.
Birde uzun zamandır yapmak istediğim ama çalışmadığım için yapamadığım babamdan kalan maddi destekle STK lara yardım etmek el uzatmak istiyorum O'nun anısına...
Bu yıl bizi ,sizleri,sevdiklerimi üzmesin istiyorum,dostluklarımın çoğalmasını,pekişmesini diliyorum...
O yüzden bu yıl hepimize güzellikler getirsin diye perilere tembih ediyorum :))
Bu sene bizim için yine koşturmayla gecicek gibi gözüküyor şimdiden bunu hissediyorum çünkü Ezo'mun düğün hazırlıkları olucak malum :)) güzel koşturmalar ...
Ve benim etrafımda perileri çoğaltan Sevgili Lale abla,Düşlerin rengi,Zehra ve Kara Kitap çok teşekkürler...

Herkese Mutlu Yıllar !



İşte bu da benim kartım :))

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Düşlediğin ne varsa gerçek olsun tatlı kız, bir daha hiçbirşey üzmesin seni.
Çok sevgiler...

Unknown dedi ki...

ablacığım çok sağol...hepimizin gerçekleşsin dilekleri :)
çok öptüm mis mis :)

Unknown dedi ki...

ablacığım çok sağol...hepimizin gerçekleşsin dilekleri :)
çok öptüm mis mis :)

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

İnanırsak olur. Ben inanıyorum bu yıl güzel olacak. İnanıyor ve diliyorum. Çok çok sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Güzel bir yıl geçirmeni diliyorum canım babanın eksiğini kimse dolduramaz ama Allah yaralarını başka yerlerden başka isteklerinle kapatsın hep mutlu ol canım mutlu huzurlu yıllar!

Unknown dedi ki...

Aydan Atlayan Kedi ; ben de inanıyorum birşeyler değişecek umarım mutlu bir değişim olur :)

Zeynep ; sağol canım ...hep huzurlu hep mutlu olalım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Hep mutlu ol ; Bu sene bitmeden seninle de tanıştığıma çok memnun oldum. Ben şimdi peri mi oldum anlamadım :)

MAVİANNE dedi ki...

tüm yeni yıl dileklerin kabul olsun istiyorum
harika bir şey hediyeleşmek
dostların ellerinin değdiği kartlara dokunmak, okumak
MUTLU YILLAR
sevgilerimle...

tunailemacerabasliyor dedi ki...

Burcu merhaba,
hediyemi bugun aldım, hemen de taktım cok da güzel oldu cok tesekkur ederim..rengine de bayıldım!! Ellerinle hazırladığım yeni yıl kartı için de ayrıca tesekkur ederim. Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle; mutlu, sağlıklı, huzurlu ve basarı dolu güzel bir yıl geçirmeni dilerim.
sevgiler, selin

mintinin dünyası dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım...
gönlünce geçireceğin güzel bir yıl diliyorum sana...ve yeni yılını şimdiden kutluyorum...sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Burcucum, kartını aldım, bayıldım. Çok tatlısınız, kartın da sen de:))Sağol canım benim, sevgi ve huzur dolu nice yeni yıllar dilerim..

Unknown dedi ki...

Zeynep ; evet :) mutluluk perileri :) ben de memnun oldum canım :)

Mavi Anne ; teşekkürler hepimizin dilekleri kabul olur inşallah sevgiler...

Selin ; beğenmene ve takmana çok sevindim :) ve de memnun oldum bu vesileyle tanısmamıza :) sevgiler...

Mintinin mutfağı ;hoş geldin arkadaşım :) sana da mutlu yıllar sevgiler...

Lezzetli Somunlar ;beğenmenize çok sevindim sevgiler sizlere de mutlu yıllar :))

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Burcucum sana ve sewdiklerine 2011 huzur neşe mutluluk sağlık getirsin inşallah:)blogunu çok beğendim.izleyicin oldum.bloguma beklerim hayatım.sewgiler

Unknown dedi ki...

Moda gezegeni ; hoş geldin beğendiğin için teşekkürler :) mutlu yıllar sana da :))